Sista dagen av vintern??

Bra dag???

Joo visst, skolan gick bra. Fick avprickat 12 hattar och det är ju bra. Jag började dessutom med Månadens hatt, (på tiden) det är en skinnhatt med utstansade hål och med en annan färg under så det blir som ett mönster.. Sen faller flor över ansiktet. Ida har valt denna skitsnygga hatt som jag har fått äran att försöka mig på. Jag kom också en bit till på festhatten och sydde det mesta på Charlottes diadem..

Sen gick det bara utför.. Märkte att jag började få bråttom till stan.. När jag skulle gå från skolan pajade dragkedjan på jackan.. FAN! Den andra är numera för tajt så jag får antingen gå med öppen jacka eller så får det bli vår imorn! Jag hoppas på det senare alternativet...
Kom in till stan och gick en stund inne på beyond retro och kollade. Hittade en skitfin hattask men den var inte till salu, bara där som dekoration! Bajs! Sen skulle jag gå till panduro men det var stängt (!) Jaha??? Och nu då? behövde ju köpa glitter.. Så jag gick och kollade på BR och brio men ingen av dom hade glitter. Ledsen Charlotte, jag får sätta dit ngt annat fint istället. Kom i alla fall in på KICKS och fick köpt nytt schampo och balsam efter som klumpiga jag verkar ha glömt mitt på gymmet! En ny concealer och puderfoundation från i.D slank också ner.. Så kom jag in på Akademibokhandeln och rea fyndade två böcker med.. En om underkläder genom tiderna och en om SKOR! =D

Nu är det Den rätte för Rosing på femman.. Man vill ju bara gråta så sorgligt är det.
Nej jag går ut och lagar mat istället..

HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback