Energi-tjuv!!

En del personer suger verkligen all energi ur en..  Jag tvingas tyvärr vara i en sån persons närhet varje dag och det är så fruktansvärt påfrestande.. Hela tiden får man frågor om allt! ALLT ALLT ALLT!!! De flesta frågorna hade hon dessutom inte behövt ställa om hon hade lyssnat när folk pratar.. Man kan inte skylla på dålig information om man sitter och läser horoskopet eller smsar på möten och lektioner.. BÖRJA LYSSNA så slipper du vara så clueless hela tiden!
Sen när hela klassen försöker kompromissa om saker för att fungera ihop som en grupp (även om man är goda vänner så har man inte alltid samma intressen, smak mm) så kommer energitjuven och föröker skapa konflikter.. skäller på folk som försöker hjälpa henne.. Jag orkar inte mer.. Vet inte om jag kommer kunna fortsätta le och hålla käften för att försöka bevara en god stämning i klassen länge till.. Jag håller på att explodera! och det faktum att jag faktiskt sitter här, nästan 7 timmar efter skoldagens slut och fortfarande irriterar mig på denna människa är väl ett bevis på hur mycket kraft hon stjäl..
Något måste hända..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback