Bambi!

Gårdagens ost och vin-kväll blev hel lyckad.. Jag hade köpt ost så det räckte till 7 pers men det slutade med att vi bara blev fyra.. Kjersti, Susanne, Cici och jag.. Jättegott och roligt, vi mumsade på ostarna en bra stund, sen vilade vi våra magar en stund innan vi mumsade i oss lite till.. Vid tolv-tiden gick vi vidare till krogen men tappade Susanne på vägen. Jag ville gå ngnstans jag aldrig varit innan så vi styrde stegen mot rockbaren... Det tog en stund att ta sig dit.. Cici skulle bära oss och vi stannade och fotade statyer på vägen.. När vi väl kom fram stod vi en stund i kön men märkte snart att den inte rörde sig alls.. Så vi gick till Viktoriagatan och festade vidare där.. Fast promenaden dit tog ännu längre tid.. Kjersti var en blandning av Bambi på hal is och Mary Poppins, det gick inte snabbt kan jag lova.. En öl, en tequila och mycket galen dans (allra mest från Cicis sida).. Sen var det dags att avrunda, kan medge att jag också var bambi när natten gjort det ännu halare ute..
Tack för en underbar kväll!!

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback