...here we come!

Har varit på några visningar med Pernilla idag.. Tre helt underbara lägenheter i Linné..
Jag vill med! Ljusa, fräscha lägenheter i bästa delen av göteborg.. Den första var bäst.. Kakelugn, perfekt badrum, vitlackat golv och en stor ny balkong. Diskmaskin fanns det med.. Bäst av allt var ändå takhöjden..

Men det var inte det bästa med dagen.. Det bästa var att vi äntligen bokade flygbiljetten till USA..
Vi ska till USA IGEN!!! Yaaayyy!! I juni åker vi, tre veckor.. Ska bli så jävla skönt!
Först New York, sen västkusten (inte helt bestämt vart men det blir nog först några dagar i Dana point och Los Angeles, sedan vidare upp till San fransisco) Sedan vidare till Indianapolis där mitt första kusinbarn ploppar ut ur Annicas mage strax innan vi kommer och hälsar på.. Och sist tillbaka till New York men en liten avstickare till boston för att träffa Atina! Jag läntar längtar längtar!
Så nu blir det till att spara på slantarna så man har råd med inrikesflyg och shopping ;)
Ska även försöka träna på riktigt nu och äta bättre.. Man vill ju inte inta OC's stränder och se "sådär" ut. Man vill ju vara "smashing hot" =D så ska vi förska ta surflektioner med.. det är en dröm jag alltid haft, att lära mig surfa!
Något att sträva efter.. Juni -09 ska bli en oförglömlig månad.. Man ska ju passa på att göra såna här resor medans man fortfarande är ung och fräsch!

Nu ska jag krypa under täcket och drömma mig bort till LA's vågor.. Kommer sova bättre än någon annan!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback