Benjamin..

Kom rätt nyss hem från bion.. Anna och jag fick en bio-impuls efter skolan och fixade biljetter till Benjamin Buttons otroliga liv.. Jag har varit lite skeptisk innan.. Det är ju inte direkt verkligt att man föds som 80-åring och sedan åldras åt fel håll..
Men alla säger ju att den skulle vara så himla bra så jag bestämde mig för att ge den en chans.. Och den var bra.. 2 timmar och 46 minuter lång, men ändå bra.. Och JA, jag grät.. det gick en bra bit in i filmen innan jag började men när han stack kom tårarna och sen slutade dom inte rinna.. Det var en riktigt fin film. Det måste jag erkänna..

Det enda jag tyckte var störande var att hon som satt bakom mig satt med fötterna på mitt huvudstöd och mitt hår fastnade titt som tätt.. Hon märkte att jag tog tag i håret och drog loss det flera gånger men hon flyttade inte på fötterna. En gång fastnade det så mycket att jag inte bara kunde dra loss det och då blev jag rätt irriterad och knuffade till hennes fot så hon skulle fatta, men tro fan att fötterna snart var tillbaka.. Störande..

Nu är jag iaf hemma, men det är för sent och jag är för trött för att laga mat så jag får la köpa lunch imorn istället..
Dags att värma sig under täcket.. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback