Best homework ever!

Kort dag i skolan idag.. vi pratade lite om hur man gör en turban, fick lite papper och kollade på lite bilder..
En turban och en toque ska vi göra och jag lider svår brist på inspiration.. Turban alltså? När fan använder man turban???
Det var ju på nästan på väg att bli lite modernt ett tag men det gick aldrig så långt som att man skulle se folk använda det på stan.. eller joo förresten.. En såg jag, det såg mest dumt ut tyckte jag. Men jag får väl försöka bevisa att jag har fel och göra en som kan komma till användning någon gång.. Det ska iaf bli spännande att försöka sig på det.

Slutade vid lunch och åkte in till stan med Anna och Kjersti.. Vi tog en sväng på IN-EX för att köpa material till våra moodboards. Sen åkte vi hem till mig, rev fram ALLA gamla tidningar och började bläddra, klippa och klistra..
Jag är nästan färdig men ska fixa de sista små detaljerna i skolan imorn tänkte jag..
Moodboard är iaf utan tvekan den roligaste läxan jag någonsin haft =)

Och en bra nyhet var att skolan visst kommer vara öppen på kvällarna nu från och med på måndag. Skönt!

Imorn börjar jag inte förrän efter lunch vilket kan ge tid till en morgonpromenad.. om jag går och lägger mig nu och inte sitter uppe i flera timmar till bara för att jag har sovmorgon.. Sen borde man försöka städa undan alla tidningar och allt som ligger utspritt i ett kreativt kaos här i vardagsrummet. Och efter skolan ska jag på afropower på gymmet.. Can't wait!

Sov gott, allihopa! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback