Erase it all!

Det blir bara mer och mer definitivt..
Först togs beslutet.
Sen tog jag det allra viktigaste som jag använder varje dag.
Efter det fixade jag tillfällig bostad åt Greta.
Sen skrev jag kontrakt på ett eget hem, då kändes det verkligen att det var på riktigt..
För snart två månader sen tömde jag lägenheten på ALLT som var mitt. Då kändes det som att det inte kunde bli mer definitivt. Nu var det verkligen SLUT! På riktigt!
Men det kunde det.. För om några månader finns inte ens lägenheten där vi bodde kvar.. Då kommer någon annan bo där och man kan inte komma tillbaka och hälsa på för att minnas allt gott som varit..

Det är som att allt som hände under den perioden av mitt liv snabbt raderas.. för att vi inte ska minnas..
And there's no going back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback