Findetaljer och kletig micro..

En liten snabb resumé över dagen som gått..
Idag var andra temadagen i skolan och jag skulle lära mig findetaljer.. Skarvade två tyglappar spets, sydde smock och lärde mig några sätt att vecka band.. Inte lika roligt som stickning, som var det jag hade igår.. Men inte tråkigt heller. Kan vara bra att kunna lite sånt här någon gång..

Väl hemma skulle jag äta lite yoghurt med smält honung i kom jag på. För att slippa diska extra mycket senare så valde jag att värma honungen i en plastmugg. Den borde väl klara 30 sekunder i micron tänkte jag.. Det gjorde den inte! Fick göra om det i en riktig mugg sen eftersom all honung rann ut så då fick jag extra mycket jobb eftersom jag dessutom fick göra rent micron.. Men muggen blev tuff =)

Sen tog jag en liten tupplur innan jag satte igång med disken.
Skulle städat undan lite här med var tanken men en försäljare kom och tog upp alldeles för mycket tid och när han gått var det dags att åka till gymmet.

Nu är det sleepy-time och imorn kommer Kjersti och Anna och hälsar på.. Kul kul.. Nattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback