Narkolepsi?

jag måste ju ha allvarliga sömn-problem..
Det var väl inget nytt i och för sig.. :S
Hade för en gångs skull inga problem att gå upp imorse och jag höll mig vaken hela vägen på vagnen in till stan. Sen somnade jag på bussen till frölunda men det är inget ovanligt..
Jag bytte till 92:an och somnade på den med, vilket också har hänt förut..
Men så vaknade jag och hade ingen aning om var jag var, för en stund trodde jag till och med jag gått på fel buss men jag hade bara åkt för långt.. Som tur är var nästa hållplats ändhållplatsen så bussen vände och åkte direkt tillbaka.. Blev bara fem minuter sen men jag måste börja lära mig att hålla mig vaken.. Så här kan jag ju inte hålla på..

Rätt seg dag på jobbet..

På vägen hem somnade jag ju självklart igen så jag var nära att hamna i angered vilket hade varit mindre roligt.. men jag vaknade precis i tid..
Kom hem och diskade lite och sen har jag kollat på Marc Jacobs-filmen och bläddrat i gamla tidningar resten av kvällen.. mysigt.. Fast nu fryser jag lite så jag funderar på att krypa ner under täcket.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback