Nästa veckas mål!

OJOJOJ vad jag inte kommer kunna gå imorn.. hade tänkt träna imorn med men det kan jag nog glöma rätt snabbt.
Var på A-box och det var tufft kan jag lova, speciellt för min numera otränade kropp..
Men det ska det bli ändring på.. För innan sommaren ska jag äga det passet! Så det så!!!

Det var veckans första träningspass vilket känns lite jobbigt eftersom jag ska försöka träna minst tre ggr i veckan och det är redan onsdag. Lördag söndag kommer jag nog vara måttligt sugen efter jobbet men jag får väl ta mig i kragen och pallra mig dit iaf..

Målet fär nästa vecka är dels att jag ska träna tre ggr på gymmet (samma som jag förhoppningsvis gör denna veckan)
Men jag ska dessutom gå tre stycken 9000-stegs promenader.. (det är ca en timma om man går raskt) allra helst innan frukost.. fixar jag det så kan jag vara nöjd med min vecka. Sen ska jag försöka att inte proppa i mig så mycket gotta heller..


Men nu är det sovdags i allra högsta grad.. Sov sött, och dröm om alla små kryp du mött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback