Slapp-dag

Shit va kallt det är ute.. Klädde mig riktigt varmt när jag gick till affären men ansiktet höll på att frysa sönder :S
Skulle egentligen gjort världens ryck här hemma idag och fått ordning på allt för en gångs skull tänkte jag.. fast som vanligt blev det inte alls så mycket gjort som jag planerat.. Man fastnar vid datorn eller med att bläddra igenom någon tidning och allt sånt som är mycket roligare.. Men jag har iaf diskat, lagat mat och sorterat en del av grejerna som stod i vardagsrummet sen flytten..
Sen självklart skulle jag hitta dom pärl-smyckena som har varit spårlöst försvunna i ganska exakt två år.. Så typiskt när jag fick nya likadana i julklapp nu.. Jag har vänt upp och ner på hela lägenheten där jag bodde innan för att hitta dem, flera gånger. Men jag anade nästan att dom skulle dyka upp igen nu när jag fått nya..
Jaja då behöver jag inte vara rädd att tappa bort dem igen nu när jag har dubbla..

Nu har jag iaf tagit en promenad till Hemköp och köpt en Ben&Jerry Cookie Dough som jag sitter och mumsar på när jag kollar på Victoria's Secret för ungefär 15:e gången..  Can't get enough of it!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback