Mys hos Ansi!

God kväll!

Har nu blivit bjuden på god mat hemma hos söta fröken Anna. Niklas och Martina är också här och vi sitter och myser med godis och Miss Secret Agent :P Nu ska vi börja kolla på Björn Gustafsson, min julklapp till Ansi!

Tidigare idag har jag städat, diskat, handlat, tvättat och lagat mat.. En riktig hemmafru har jag kännt mig som.. fast hemmafruar har oftast en man som försörjer dem, till skillnad från mig.. Men jag tycker jag klarar mig rätt bra på egen hand faktsikt..

Och igår var det underbart god soppa och tårtbuffé på Steinbrenner och Nyberg med Susanne och Kjersti.. tre timmar satt vi och pratade om allt möjligt.. Skitmysigt var det.. Sen var jag tvungen att åka till gymmet, Pernilla och jag gick på funk. Tyckte det var jätteskoj att testa på men Pernilla var inte alls lika nöjd. Jag får väl gå ensam i fortsättningen. Sen blev det fredagsmys med tacos och tv hos Pernilla och Tobbe.. Mycket trevligt!


Men nu ska jag koncentrera mig på Björn! Hej svej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback