FashionMagazine!

Jag hade inte så ont som jag trodde jag skulle ha idag.. så jag körde ett afro-power-pass idag.. Kunde inte ge 100 % för jag var lite stel ändå, men jag är stolt över mig själv som tog mig dit iaf.. bättre än inget. Dessutom är det inte många gånger jag åkt till gymmet själv. Så en liten applåd för mig!

En riktig rolig grej idag var att vi fick bilderna =)
Vilka bilder, undrar ni då? Vet inte om jag nämnt att Kjersti och jag blev tillfrågade om vi ville låna ut varsin hatt till en modeplåtning för en ny tidning.. Det ville vi såklart.. Idag fick vi se resultatet.. Tyvärr vet vi inte när första numret av tidningen kommer ut men den heter FashionMagazine och kommer främst riktas till företag inom modebranschen.. Tror även att ett antal nummer skulle säljas på pressbyrån men jag är inte helt säker. Det går förmodligen även att beställa en tidning på theFashionMarket.se

Hur som helst.. Här är två bilder på den av min hattar som dem var intresserad av..




Det känns så spännande att en av mina hattar ska bli publicerad :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback