Försovning...

Vaknade av att klockan ringde vid sju imorse. Jag snoozade 10 minuter, sen gick jag upp och duschade..
Jag tog det rätt lungt eftersom det var låååångt kvar tills jag skulle åka..
Gjorde i ordning gröt, skulle precis sätta på micron när jag såg att klockan var 07:58.
Men va fan.. Jag skulle ju gå hemifrån 07:45...

Förstår inte riktigt hur jag tänkte när jag satte klockan på 7, jag borde ju satt den på 6 såklart..

Jag sket iaf i gröten (tog med tre clementiner), drog på mig kläder och en mössa och sprang till spårvagnen. Och blev bara 10 minuter sen till jobbet trots att jag försovit mig en timma.. Rätt bra jobbat tycker jag.
Mikael var på bra humör och blev bara glad över att se mig när jag kom dit..

Jaja, inget mer onödigt att berätta idag...

Nu är det dodgeball..
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback