Sömn är underskattat.. Finns nog inget bättre..

Vilken helg!!
Fredag var Pernilla och jag och tränade.. Vi pratade lite grann om kvällen och jag sa att jag inte var så sugen på att festa eftersom jag skulle jobba kl 7 på lördagen.. men jag kunde ändå tänka mig att vara med en stund och dricka lite vin och umgås. Det blev inte riktigt så.. Det blev vin och det blev sprit, även en tequila slank ner innan vi gick vidare till krogen (!)
Vi tog oss ner till hemköp där en taxichaufför som Malin känner kom och plockade upp sig.. Det var den roligaste taxifärden någonsin.. Han var helt galen med olika masker på sig, lysande pinnar och partylåtar på HÖGSTA volym..
Vi kom till tranquilo (där jag pga ålder blev nekad att komma in efter julmiddagen) och samma sak denna gången, Pernilla och jag var för unga... fast så gjorde han ett undantag iaf eftersom alla våra kompisar hade åldern inne..
Vi var där tills dom stängde, sen gick vi vidare till Excet och dansade en timma till.. När det stängde där med så promenerade Pernilla och jag hem till henne. Käkade lite pizza-rester och gick och lade oss..
45 minuter senare gick jag upp och åkte till jobbet! Jag ångrade mig enormt när jag var på väg till spårvagnen men väl på jobbet tog jag två alvedon och en kopp kaffe och när kl var 7 så var jag faktiskt nästan mer effektiv än jag brukar :P slutet av dagen var rätt seg men det gick ändå över förväntan..

Efter jobbet mötte jag Lotta vid prinsgatan och vi promenerade tillsammans upp till Sofie som fyllde år i torsdags..
Jag tänkte bara lämna våran present och mingla en liten stund, sen skulle jag åka hem och sova.. Skulle ju jobba söndag också och jag var rejält trött.. Men det var riktigt trevligt hos Sofie och det slutade med att jag åkte hem när de andra åkte till krogen vid kl 1.. Jag var hemma vid två och skulle upp 05.30 så jag var enormt trött och frusen när jag skulle upp på morgonen.. Men även denna gången gick dagen bättre än jag trodde.. Och helt plötsligt var kl 17 och jag fick gå hem..  Jag åkte till Anna och pratade lite med henne och Martina.. Sen somnade jag i Annas soffa och OJ vad svårt det var att ta sig hem efter det..
Men inatt fick jag iaf nästan lagom med sömn och det var skönt..

Idag började skolan med.. Vi hade tema-dagar och idag hade jag stickning och virkning.. Det var en riktigt skönt slapp dag och efter skolan tog jag mig hem i regn-rusket, bytte till mjukisbyxor och slocknade i soffan.. Sov många timmar här och det var helt sjukt skönt.. Nu har jag käkat lite och ska snart sova igen.. Tyvärr blev det ingen städning men det får jag ta imorn innan gymmet.

Laddar inför morgondagens findetaljer i skolan.. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback