Städ-dag

Idag är jag fröken duktig!
Jag klev upp strax innan åtta imorse och började sortera tvätt.Tvättiden började åtta och maskinerna är väldigt sega, tar rtyp en timma på sig.. brukar det inte räcka med fyrtio minuter ungefär? Jaja, denna gången hann jag köra fyra maskiner, förra gången bara två.. Så det var skönt, nu blev allt rent!
Har dessutom satt igång med en storstädning som innefattar allt man kan tänka sig i städväg. Bra Jennifer! Det var på tiden, har suttit kvar rätt mycket i skolan det senaste så det ända jag hunnit göra hemma är att smutsa ner. Ngn dag kanske man kan hinna göra lite matlådor med, nu när jag diskat de gamla som jag skjutit upp så länge.. Dom hade börjat leva ett eget liv om man säger så :S
Ja duktig alltså!

Tog en liten luchpaus men ska snart fortstätta..
Sen ska jag göra mig i ordning för ikväll blir det party och då åker dom nya skorna på ;)

Jag önskar er alla en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback