Förlåt!

Jag har varit fruktansvärt dålig på att skriva nu..
Över en vecka sen och inga bilder har jag lagt upp som jag sa att jag skulle..

Barbie-festen i Oslo var superlyckad! Mådde inte prima dagen efter dock!

Sen dess har det väl inte hänt jättemycket spännande.. Skola, jobb och middag på Min bror och jag i fredags..
I lördags bjöds jag på trerätters hos min kära syster. Det blev paj, paj och paj.. Gott! :)

Har fått min skattedeklaration med.. Jag var mycket nöjd med synen :) MYCKET nöjd!!!

Har börjat med höghatten i skolan nu men jag kanske kommer behöva lägga den på is sen eftersom felben (Det material man numera använder utanpå höghattar) inte kommit än..

Det börjar slå mig att modevisningen är rätt snart och att jag har en del att göra innan..
Dels hattarna till visningen men även höghatten, 4 stråhattar och att göra färdigt den historiska.. + det skriftliga historiska arbetet. Börjar få aningen panik!

Nu är Pernilla här så jag ska försöka vara lite social mot henne.. Hej svej!

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag känner att det är lite dålig uppdatering här... :P kom igen nu ;)

Postat av: Lena

Hej!

jag har hört talas om dextrin-formar och när jag letade på nätet kom din blogg upp.Har du möjligtvis receptet på hur man gör dessa formar.



hälsningar lena

2011-03-02 @ 19:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback