Stort steg och en underbar helg!

Jag har gjort ngt stort! Väldigt länge har jag gått och funderat på någonting och det har varit som en enda stor dimma.. Jag har ältat fram och tillbaka och inte kommit någonvart.. När jag vaknade imorse var allt solklart. Och nu har jag tagit ett stort steg. HUGE!  Och det kändes så bra.. Och mottagandet var bra. Tror jag.. Det är svårt att avgöra en persons känslor över msn, och det är hur lätt som helst att ljuga om saker eftersom man inte ser varandra.. Men det kändes bra. Och OJ jag lipade men bara för att det är ett avslut på ett viktigt kapitel i mitt liv.. Nu lipar jag igen(!)

Nu är det dags att skriva nya kapitel.. Kanske öva lite på handstilen?

Tanken var ju att jag skulle berätta om helgen med men det får bli en kort version.. Jobbade fredag, lördag, söndag..
Lördag kväll var Erika, Anette Helena, Martin och jag på linné kök och bar.. Sedan kom även Robin och Charlotte..
Vi hade jättetrevligt och jag skyller på att jag hade varit vaken sen fem och jobbat hela dagen, men trots att jag drack volym-mässigt mer vatten än vin så blev jag rätt bra full.. Halva kvällen känns som jag spenderade på toaletten och kompiskissade med Charlotte och Helena.. När jag tänker på det så minns jag inte att Erika gick på toa en enda gång under de ganska många timmarna vi satt där.. Gjorde du det?
Charlotte satt och raggade på sin kompis kompis.. Det såg ut att gå rätt bra men hon var inte så mycket sällskap till oss tyvärr.. Fast hon hade en väldigt fin blomma i håret iaf ;)
Sen började alla möjliga olika saker rinna ur min mun åt olika håll.. Jag tror som tur är att ingen blev arg men jag kom fram till att man nog inte borde berätta hemlisar för mig eftersom risken finns att jag faktiskt blir full ngn gång. Hmmm..?
Fick en ros gjord av en servet av bartendern, en äldre man som satt i baren fick en likadan ros men på min stod ett telefonnummer.. Världens minsta bartender (kortare än mig) försökte ragga upp mig med en klyschig blomma med hans nummer.. Nej tack! full var jag inte.. Sen fick jag och Helena även varsitt rabattkort.. 10% rabatt på linne kök och bar.. Jaja, det var ju rätt bra ändå, kanske vi kan gå dit ngn mer gång.
JAJA, så särskilt kort kanske det inte blev men nu vet ni iaf.. Och söndagens jobb gick bra.. Säkert tack vare att jag drack så mycket vatten! BRA TÄNKT!

Nattis alla!




Kommentarer
Postat av: Erika

haha! Jo då, jag gick allt på toaletten, minst tre gånger :P Men du var ju ute o sprang så du kanske missade det.. Roligt var det iaf, vi får se till o göra om det snart igen :) (Utgången alltså, själva kisseriet e inte så viktigt :P)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback