Head-less??

Jag vet inte var mitt huvud befann sig imorse, men det var inte i anslutning till kroppen iaf..
Det är rätt tråkigt när sånt händer.
Lite för sent lyckades jag iaf ta mig ur sängen, fortfarande utan mitt huvud..
Jag åt lite frukost, packade träningsväskan, och åkte till skolan.. På väg till skolan märkte jag att jag tagit fel väska..
Träningsväskan stod kvar i hallen medans jag bar på en nästan tom väska utan någon av de grejer jag skulle behöva under dagen. Bra jobbat!

Sen tog det en stund till innan huvudet hittade sin plats ovanpå nacken.. Hittade inte saker och gjorde klumpiga fel.
Två huvudvärkstabletter senare blev jag mer effektiv och vi hade bland annat redovisning av månadens hatt.. Det gick bra..

Johanna var och hälsade på på skolan idag.. Det var trevligt, är ju inte alltför ofta man träffar henne numera..

Direkt när skolan var slut åkte jag hem och hämtade träningsväskan. Pernilla och jag har ju slarvat lite senaste veckorna så idag körde vi dubbelpass.. Först afro power som uppvärmning och sedan krafttag. Det är ett bra pass. Kommer nog ha rätt ont i rumpa och lår i helgen men jag tror att man blir stark. Och det kan jag behöva.

Nu sitter jag här.. Nya numret av ELLE kom idag och det måste ju vara den bästa tidningen som finns! I LÖV IT!!

God kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback