Konsten att åka spårvagn..

Påminn mig om att aldrig åka 6:an (eller ngn annan vagn som går förbi scandinavium) när det varit hockeymatch!

Kom nyss hem från en väldigt trevlig sushikväll med kusinerna hemma hos Tomas! De största samtalsämnena var Cuba och att snart bli pappa.. Andreas sambo är rätt långt gången och jag har inte haft tillfälle att fråga ut honom hur det känns och så innan.
Väldigt trevligt att träffa kusinerna, det blir rätt sällan trots att vi är 5 stycken som bor i gbg.. Nästa sushikväll får vi celebert besök av Atina som kommer ända från USA för att mysa med oss :)

Nu sitter jag och lyssnar igenom klassens modevisningslåtar så att alla funkar som dom ska och är i rätt format.. på fredag kommer Kjersti och hjälper mig "klippa" i låtarna så dom börjar och slutar där dom ska.. Sen ska vi bränna en skiva och skicka till DJ:n.. Lite kul att ha ett ansvarsområde. Åtminstone när allt funkar som det ska. Men jag får lite ångest över mitt låtval, jag är inte helt övertygad om det är rätt.. Imorn ska jag sätta mig och lyssna igenom och hoppas på att bli mer säker på mitt val.

Back to business! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback